Sosyal Medyanın Gücüyle Tanışın: Facebook/Instagram & TikTok Reklamcılık Eğitimi
Sosyal medya, günümüzde işletmeler için vazgeçilmez bir pazarlama platformu. Facebook, Instagram ve TikTok gibi güçlü sosyal medya platformları, hedef kitlenize etkili bir şekilde ulaşmanızı ve markanızı milyonlarca kişiye tanıtmanızı sağlar.
Etkili şekilde kullanıldığında bu araçlar, dikey büyümede düşük maliyetlerle satış/potansiyel müşteri elde edinimi hızlandıracak etkili bir yatırıma dönüşür. Bu yatırım fırsatını doğru değerlendirebilmeniz için vazgeçilmez bir teklif sunuyorum: Facebook/Instagram & TikTok Reklamcılık Eğitimi.
Bu eşsiz teklifle birlikte katılımcılar, sosyal medyanın gücünü keşfeder ve hedef kitlelerine daha doğru ve etkili bir şekilde ulaşmanın yollarını öğrenirler. Özellikle reklam stratejilerinin belirlenmesi, bütçe yönetimi ve reklam performansının izlenmesi gibi önemli konularda pratik bilgiler edinerek, sosyal medya reklamlarının gerçek potansiyelini ortaya çıkarırlar. Böylece sosyal medya varlığını artırır, marka bilinirliğini yükseltir ve rekabet avantajı elde ederler.
Eğitim Kapsamı
Eğitim, katılımcıların seviyelerine ve ihtiyaçlarına uygun özelleştirilir. Pratik yaklaşımım sayesinde, bu eğitime katılan kişiler teorik bilgileri gerçek dünya uygulamalarına dönüştürme fırsatını bulacaklar. Daha fazla bilgi almak için “Ön Görüşme” formunu doldurabilirsin.
Giriş
Tolga Karahan2023-07-26T07:45:09+03:00- Facebook / Instagram & TikTok Reklamcılığı Nedir?
- Business Manager
- TikTok Marketing Manager
Gelişme
Tolga Karahan2023-07-26T07:45:31+03:00- Hedef Kitleler
- Özel Hedef Kitle
- Benzer Hedef Kitle
- Kaydedilen Hedef Kitle
- Kampanya Türleri
- Marka Bilinirliği
- Erişim
- Trafik
- Etkileşim
- Uygulama Yüklemeleri
- Video Görüntüleme
- Potansiyel Müşteri Bulma
- Mesajlaşma
- Dönüşümler
- Satışlar
- Funnel Stratejisi
- TOF - Top of Funnel
- MOF - Middle of Funnel
- BOF - Bottom of Funnel
- Facebook Pixel
- Facebook Pixel Nedir?
- Facebook Pixel Nasıl Kurulur & Entegre Edilir
- Conversion API Nedir?
- Facebook Reklam Kütüphanesi
- Nasıl Kullanılır?
Sonuç
Tolga Karahan2023-07-26T07:45:53+03:00- Uygulama 1: SaaS Pazarlama - Lead Odaklı
- Ürün - Hedef Kitle Eşleştirmesi
- Ürün Mesajının Belirlenmesi
- TOF - MOF - BOF Strateji Entegrasyonu
- İlk Reklamların Çıkılması
- Optimizasyon
- Ölçekleme
- Uygulama 2: E-Ticaret Pazarlama - Satış Odaklı
- Ürün Seçimi ve Hedef Kitle Belirleme
- Ürün Mesajının Belirlenmesi
- TOF - MOF - BOF Strateji Entegrasyonu
- İlk Reklamların Çıkılması
- Optimizasyon
- Ölçekleme
- Uygulama 3: Marka Pazarlama - Erişim & Etkileşim
- Slogan Seçimi ve Hedef Kitle Belirleme
- TOF - MOF - BOF Strateji Entegrasyonu
- İlk Reklamların Çıkılması
- Optimizasyon
- Ölçekleme
Daha Fazlasına Mı İhtiyacın Var?
Dilersen direkt olarak benimle iletişim kurabilirsin.
Hazır Mısın?
Ön Görüşme Formunu doldurarak benimle iletişime geçebilirsin.