Google AdWords Eğitimi

Google AdWords Eğitimi: Dijital Dünyada Reklamın Gücünü Keşfedin!

Dijital pazarlamanın vazgeçilmez bir parçası olan Google AdWords, işletmelerin hedef kitlelerine ulaşmasını ve potansiyel müşterilerle bağlantı kurmasını sağlayan güçlü bir araç.

Google AdWords, etkili reklam kampanyaları oluşturmanın yanı sıra, hedef kitlelere özelleştirilmiş mesajlar sunmanızı ve dönüşüm oranlarınızı artırmanızı sağlayan güçlü bir reklam platformu. Fakat bu platformun sağladığı potansiyeli tam anlamıyla kullanabilmek için doğru bilgi ve deneyime sahip olmak gerekiyor. Firmanız ya da kendiniz için size vazgeçilmez bir yatırım fırsatı sunuyorum: Google AdWords Eğitimi.

Google AdWords Eğitimi, pazarlama departmanı çalışanlarından dijital pazarlama uzmanlarına, firma sahiplerinden ajanslarda yeni işe başlayan juniorlara kadar herkese uygun. Bu eğitimle katılımcılar, dijital reklamcılığın temellerini öğrenirken, ileri seviyede reklam stratejileri oluşturmayı ve reklam bütçelerini verimli bir şekilde yönetmeyi öğrenirler. Ayrıca, hedef kitlenin ihtiyaçlarına uygun reklam kampanyaları oluşturarak, rekabetçi pazarlarda öne çıkmak için gerekli bilgi ve becerileri kazanırlar.

Eğitim Kapsamı

Eğitim, katılımcıların seviyelerine ve ihtiyaçlarına uygun özelleştirilir. Pratik yaklaşımım sayesinde, bu eğitime katılan kişiler teorik bilgileri gerçek dünya uygulamalarına dönüştürme fırsatını bulacaklar. Daha fazla bilgi almak için “Ön Görüşme” formunu doldurabilirsin.

  • Hesap Kurulumu
  • Kampanya Modelleri
  • Kampanya Başlangıç & Bitiş Tarihleri
  • Kampanya URL Seçenekleri
  • Lokasyon Hedefleme
  • Diller
  • Hedef Kitle: Türleri
  • Hedef Kitle: Hedefleme
  • Bütçe Stratejileri
  • Teklif Stratejileri
  • Otomatik Teklif Stratejileri
  • Manuel TBM
  • Reklam Planlama & Rotasyonlar
  • Reklam Uzantıları
  • Başarılı Metin Reklamlarının Prensipleri & Kuralları
  • Faturalandırma
  • Dönüşüm Nedir?
  • Dönüşüm Kodunu Oluşturma
  • Dönüşüm Kodunu Siteye Entegre Etme
  • Dönüşüm Kodunun Takibi
  • Anahtar Kelimeleri Anlamak
  • Anahtar Kelime: Araştırma
  • Örnek Çalışma: Anahtar Kelime Araştırması
  • Örnek Çalışma: Rekabetçi Anahtar Kelime Araştırması
  • Anahtar Kelime: Planlama
  • Örnek Çalışma: Hacim ve Maliyet Hesaplaması
  • Anahtar Kelime Organizasyonu
  • Negatif Anahtar Kelimeler
  • Örnek Çalışma: Negatif Anahtar Kelimeler Araştırma & Listeleme
  • Anahtar Kelime Eşleme Seçenekleri
  • Maksimum TBM Teklifi Hesaplama
  • Arama Ağı Reklamcılığı - Search Ads
  • Görüntülü Reklam Ağı Reklamları - GDN
  • Remarketing
  • Video ve Youtube Reklamcılığı
  • Alışveriş Reklamcılığı
  • Mobil Uygulama Reklamcılığı
  • Mütekabiliyet
  • Merak
  • Nadirlik
  • Sosyal Kanıt
  • Alıcı Personası
  • Reklam Metni Yazarlığı Nedir?
  • Ne Sattığınızı Anlama
  • Kime Sattığınızı Anlama
  • Satış için 3 Önemli Nokta
  • Yazım Dili Kişilikleri
  • Zaman ve Para İlişkisi
  • Başlıklar
  • Altbaşlıklar
  • İkna Kullanımı
  • Güçlü Kelimelerin Kullanımı
  • Adım Adım Hikaye Kurgusu Oluşturma
  • AIDA Modeli
  • Yazar Blokajları
  • Harekete Geçirici Mesajlar (Call-to-Action)
  • Değerlendirme
  • Anahtar Kelime Verisi Bazlı Optimizasyon
  • Reklam Verisi Bazlı Optimizasyon
  • Cihaz Verisi Bazlı Optimizasyon
  • Tarih ve Gün Verisi Bazlı Optimizasyon

Daha Fazlasına Mı İhtiyacın Var?

Dilersen direkt olarak benimle iletişim kurabilirsin.

Hazır Mısın?

Ön Görüşme Formunu doldurarak benimle iletişime geçebilirsin.